Handelsbetingelser vedr. salg af bøger fra Forlaget Inquire.

Vi forbeholder os retten til prisændringer og fejl på siden.

Levering

Bøger afsendes normalt til levering i løbet af 2-7 hverdage i Danmark. Lidt længere tid ved helligdage. Opstår der længere leveringstid, sender vi en mail til dig, så snart vi er informerede om det.

Returret og fortrydelsesret af fysiske produkter:

Bøger købt hos emotionerafliv.dk, har 14 dages fuld returret – gældende fra den dag du modtager varerne. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du indenfor 14 dage efter du har modtaget dine varer kontakte os pr. mail og sende varerene retur til: Forlaget Inquire, Århusgade 2, kld.tv., 2100 København Ø. Bogen/bøgerne skal være ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Du skal medsende en kopi af din faktura. Du vil herefter få refunderet bogens pris – dog skal du selv betale portoen, når du sender varen retur.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til det mobilepay nummer du har betalt med.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage. Få en kvittering for afsendelse, da du selv har ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende

Bemærk:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis:

  • du reelt har taget varen i brug,
  • varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,

Fortrydelsesretten gælder ikke e-bøger.

Ved køb af e-bøger og lydbøger som download leveres ydelsen på en fil til download straks efter køb. Du har ikke fortrydelsesret på disse filer, da du i forbindelse med købet har givet dit samtykke til strakslevering.


Reklamationer af bøger:

Alle bøger er er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsfrist. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid. Ved reklamation, skriv en besked til: mail@emotionerafliv.dk

Klagemuligheder

Ønsker du at klage over et køb du har foretaget på emotionerafliv.dk, beder vi dig rette henvendelse til mail@emotionerafliv.dk, hvor vi vil forsøge at finde en løsning. Hvis du ikke er tilfreds med vores afgørelse af klagen, kan du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen her:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen,
Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35,
2500 Valby,
mail: cfk@kfst.dk